انیمیشن ماه من دوبله فارسی گلسار My moon 2018 - گلسار اینترتیمنت

انیمیشن ماه من دوبله فارسی گلسار My moon 2018 - گلسار اینترتیمنت

(دوبله فارسی بدون حذفیات)

نام : ماه من | ژانر : انیمیشن، کوتاه، فانتزی

زبان: دوبله فارسی گلسار | تاریخ انتشار : 2018

ماه من 2018 هم اکنون با دوبله فارسی گلسار ، در سایت رسمی گلسار اینترتیمنت و اکثر سایت های مجاز کشور...

(دانلود با مصرف ترافیک اینترنتی نیم بها + پخش آنلاین)


عوامل دوبله فارسی :

مدیر دوبلاژ : حسین هدایت پور

مترجم :علی حائزی

باند : عرفان غیور

میکس : حسین هدایت پور

طراح پوستر : علیرضا رحمانی

با هنر آفرینی صدابازیگران : ثمینا همت زاده و حسین هدایت پور


<<بخش دانلود>>

توجه : تمامی لینک های دانلود سایت گلسار بصورت *ترافیک اینترنت نیم بها* + تماشای آنلاین برای تمامی اپراتور ها می‌باشن.
(دوبله فارسی بدون حذفیات)


خلاصه ماجرا انیمیشن ماه من 2018 :
انیمیشن ماه من My Moon 2018 رابطه میان سه جرم آسمانی به نام‌های زمین، خورشید و ماه را به تصویر کشیده است و…


دوبله شده در استودیو گلسار

 


دیدگاه‌ها (۶)

چه زیبا دمتون گرم😍👌

پاسخ:

۲۰ دی ۰۱، ۲۳:۴۴
ممنون

چرا من گریه‌ام گرفففت:)

خسته نباشید خیلی خوب بود

پاسخ:

۲۱ دی ۰۱، ۱۷:۲۰
ممنون

ای خدا چقدر گیشنننگ بوود مرسی ازتون

پاسخ:

۲ بهمن ۰۱، ۰۱:۰۴
ممنون

ایم داستان بر اساس واقعیت و زندگی نامه سازنده انیمیشن ساخته شده ها:) دوبلتون هم عالی بود.

پاسخ:

۲ بهمن ۰۱، ۱۵:۰۶
ممنونم

وای خدا عالییی بود

۱۸ بهمن ۰۱ ، ۱۷:۴۲

عالی

پاسخ:

۱۸ بهمن ۰۱، ۱۷:۴۳
ممنون از شما

فاطمه زارعی

۱۲ شهریور ۰۲ ، ۱۳:۵۰

خیلی انیمیشن رمانتیک و قشنگی بود 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

Golsar entertainment

سایت استودیو گلسار ، دانلود تمامی اثار با مصرف ترافیک اینترنتی نیم بها و پخش آنلاین بدون نیاز به خرید اشتراک.

دسته‌بندی